תקנון האתר

בתקנון זה משתמשים בלשון זכר מטעמי נוחות אך הוא מתייחס באופן שווה לשני המינים.

  1. אתר הכל לים sako.co.il” (להלן:”האתר”) משמש כחנות אלקטרונית ברשת האינטרנט הפונה לקהל הגולשים ברשת האינטרנט.
  2. כל המבצע פעולה ו/או קנייה באתר בין אם היא טלפונית ובין אם היא דרך האתר מצהיר כי קרא את תקנון האתר ומסכים להם וכי לא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, והדבר יהוו בסיס משפטי.
  3. לרשות הלקוחות עומד שירות לקוחות בטלפון:052-6222480 או בדוא”ל: info@sako.co.il בפקס: 04-8409410 מען למכתבים דרך חיפה 19, קרית אתא .
    4.מבצע פעולה באתר הינו תושב ישראל מעל גיל 18 בעל תעודת זהות וכרטיס אשראי בתוקף וכל רכישה כפופה לאישור חברות האשראי, לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את האתר לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.
    4.1 לידיעתך מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית, ומוסר הפרטים יהיה אחראי לכל נזק שיגרם לאתר עקב כך.
    4.2 מפעילי האתר יוכלו לשנות או להפסיק את מתן שירותי האתר (לא שירותי החנות הלא מקוונת), בין אם נתנו על הודעה על כך מראש למשתמש ובין אם לאו, בלא שתהא להם כל חבות כלפי מי מהמשתמשים ו/או צד ג` אחר בקשר עם הפסקת/שינוי השירות כאמור.
    4.3 המשתמש מודע לכך שכל שימוש שהוא עושה באתר מבוצע באחריותו בלבד.
    4.4 לידיעת הלקוחות, קיים תיעוד מלא של כתובות IP של המבצעים בפעולות באתר.
    4.5 האתר ו/או מי מטעמו לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי בו עשית שימוש לשם ביצוע פעולה באתר.
  4. זמני אספקה:
    5.1 אספקת המוצרים: זמני אספקת המוצרים בהתאם למופיע וזאת לאחר קבלת אישור התשלום מחברת האשראי, ימי עסקים דהיינו חמישה ימי עבודה בשבוע אעד ה באופן שאינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג, במידה ולא יתקבל אישור מחברת האשראי תוך מספר ימים תימסר הודעה על כך ללקוח, שעות קבלת המוצרים באמצעות חברת המשלוחים הינם משעות העבודה המקובלות של חברות המשלוחים, ולא יהיה אפשרות לספק ללקוח את המוצרים בשעות אחרות משעות אלו.
    5.2 דמי המשלוח המפורטים בהצעה אינם כוללים חיוב בגין הובלה חריגה כגון הובלה לקומות גבוהות שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים ו/או הובלה לקומה מעל. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
    5.3 האתר לא יהיה אחראי בכל צורה שהיא בכל עיקוב ו/או חוסר האספקת מוצרים, וזאת במידה והדבר נובע משביתה כלשהי, בין של הנמלים ו/או הספקים ו/או היבואנים שלא בשליטת האתר. בינהן: תקלות במערכת התקשורת, הטלפון או המחשוב, אירועים של כוח עליון, שביתות, עיצומים, נזקי טבע, מצב בטחוני, אירועים בטחוניים וכו`, ובמקרה כזה הלקוח לא יחויב כספית במידה ויחליט לבטל את ההזמנה, צוות האתר יעשה ככל יכולתו על מנת למנוע ולעזור במצבים כאלו.

5.4 אין אנו מתחייבים לאספקת המוצרים למתגוררים בישובים אשר קיימת בעיית גישה אליהם מטעמים בטחוניים, במקומות מרוחקים כגון מעבר לקו הירוק, ובמקומות שבהם אין אספקות סדירות ע”י היבואנים (כדוגמת אילת מצפה רמון וכו),יתכן תוספת תשלום בגין ההובלה וזאת ע"פ מחירון חב המשלוחים, במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה וללקוח תהיה זכות ביטול העסקה ללא תשלום!

  1. זכויות: כל מידע ו/או תצוגה באתר לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני “לוגו” וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות הבלעדית של האתר ואין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם האתר נתן את הסכמתו לכך בכתב ומראש, חשוב לציין שמלל המוצרים והתמונות הם באחריות הספק המפרסם בלבד!
    7.האחריות לגבי מתן השירותים באתר לרבות איכותם, תקינותם, מוטלת באופן בלעדי על ספקי השירותים.
    7.1 האחריות הבלעדית למוצרים ולשירותים באתר חלה באופן בלעדי על הספקים ו/או היצרנים ו/או היבואנים ו/או הסיטונאים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים/השירותים, ע”פ החוקים והתקנות להגנת הצרכן הנהוגות בישראל ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות המסופקים למוצרים בעלי אחריות, יחד עם זאת, מפעילי האתר ינקטו בכל האמצעים העומדים לרשותם מול הספקים בכדי לפתור תלונות צרכנים במהירות האפשרית.
    7.2 חשוב לציין האחריות לא חלה על נזק שנגרם בשל רשלנות או בכוונה על ידי הצרכן, האחריות אינה מכסה על תקרים או קרעים מכל סוג שהוא, ע”פ הוראות היצרן או היבואן.
  2. החזרת מוצרים וביטול מתן שירות:
    8.1 ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם וזאת בתנאי שהמוצר חדש ולא נעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית.
    8.2 הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר.
    8.3 בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן (וזאת גם במקרה והמשלוח היה ללקוח חינם ללא תשלום).
    8.4 בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
    -המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
    -לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
    – החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
    סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
    לעסק עומדת הזכות לתבוע את הצרכן בשל נזקיו במקרה של פגיעה / הרעה או ירידת ערך המוצר.
    8.5 מובהר בזאת כי מבצע הפעולה יחויב בתשלום מלא בגין ביטול ההזמנה גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת בהתאם לחוק.
    8.6 ההוראות הנ”ל לא חלות על מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, ו/או מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן, ו/או מוצרים הניתנים לשעתוק ו/או הקלטה ו/או שכפול, ולא יהיה ניתן להשיב מוצרים הניתנים לשעתוק והקלטה שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
    8.7 במידה ולקוח התלונן שקיבל מוצר פגום, והאתר החליף את המוצר הפגום במוצר חדש, והסתבר שהמוצר שהלקוח החזיר תקין, הלקוח יחוייב באופן מיידי על עלויות המשלוח.
    8.8- המוצר באריזתו המקורית, לעסק יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה משמעותית בערך המוצר.
  3. לאור האמור לעיל , במקרה של גורמים ו/או אירועים שלא בשליטת האתר, אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או במקרה של פעולות איבה ו/או מקרה חירום, רשאים בעלי האתר על ביטול הזמנה ספציפית כלשהי, ובמקרה כזה הכסף יושב לצרכנים.
  4. באתר עלולים להיווצר בתום לב אי דיוקים או שגיאות דפוס, וכן אי התאמה של צבעי המוצרים לצבעם במציאות.
    10.1 תצלום המופיע במודעת המוצר מיועד להמחשה בלבד, לעתים הבדלים בין הגוונים / העיצובים המופיעים בתצלום, לבין הגוון / העיצוב האמיתי של המוצר שיסופק בפועל,אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר ו/או השירות , בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, יהא האתר רשאי לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה. בלבד. הכל לים לא תתחייב במקרה שכזה לספק מוצר מארץ ייצור כזו או אחרת.
    10.2 מלל מפרט המוצרים באתר והתמונות למוצרים ניתנו ע”י היובאנים/הספקים, ובאחריותם בלבד!, האתר לא ישא בכל אחריות לגבי מלל שגוי, וזאת בתנאי שהאתר קיבל את המלל מהיבואן, ובלבד שהדבר נעשה בתום לב, במקרים אלו יתאפשר לצרכנים לבטל את העסקה ולקבל את כספם חזרה.
    10.3 במידה ובאתר תהיה טעות חריגה במחיר המוצר המוצג באתר עקב תקלה טכנית, האתר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה ללקוח, כמובן ללא כל דמי ביטול כלשהם. חשוב לציין כי האתר מקיים בקרה שוטפת על המחירים באתר.
    10.4 במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים,ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצרו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
  5. על האתר זכות לשנות את תקנון האתר לא הודעה מוקדמת, ובלבד שהאתר פרסם את התקנון המעודכן באתר.
    11.1 הנהלת האתר רשאית במקרה של טעות חריגה במחיר או במספר התשלומים לבטל את העסקה על פי שיקול דעתה הבלעדי, חשוב לציין שהאתר עושה את מיטב המאמצים שלא יקרו מצבים כאלו.
  6. האתר רשאי להפסיק בכל עת את הפעילות והשימוש באתר ללא הודעה מוקדמת.
  7. האתר הינו אתר דינאמי, והאתר רשאי לערוך מוצרים להסיר ו/או להוסיף לפי החלטתו הבלעדית וללא הודעה מוקדמת.
    13.1 המחירים באתר דינאמיים ומתעדכנים מאת לעת, מפעילי האתר לא יתנו או יזכו לקוחות שרכשו מוצרים בכל זיכוי כספי זה או אחר לאחר אישור הזמנה בממשק הלקוח באינטרנט או טלפונית.
    13.2 דואר פרסומי יישלח רק לצרכנים שאישרו באופן אקטיבי את הסכמתם לקבלת הדואר באמצעות סימון “וי” בדיסקליימר וזאת בהתאם להוראות התיקון לחוק התקשורת בזק ושידורים.
  8. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל.
  9. כל המחירים באתר בשקלים וכוללים מע”מ כחוק.
  10. ט.ל.ח
    בהמשך לתיקון 55 לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א- 1981 (“חוק הטכנאים”) חשוב לנו להבהיר, כי הוראות החוק חלות על שליחויות הדורשות המתנה של הנמען בביתו (היינו, על שליחויות מתואמות); כשהפצת המשלוח אינה מצריכה נוכחות הנמען בבית במועד ובשעה מסוימים, הוראות החוק אינן חלות.
    השליחויות המבוצעות על ידינו או באמצעות חברת הבלדרות איתה אנו עובדים הינן שליחויות בהם אנו עושים את מירב המאמצים על מנת למסור לנמען את המשלוח (עד שלושה ניסיונות הפצה) מבלי שהנמען נדרש להמתין בביתו. כחלק מכך, אנו שולחים לנמען מסרון אינטראקטיבי, המודיע לנמען מהו מועד ההגעה המשוער לביצוע ההפצה, תוך אפשרות לעדכן שלא ניתן לקבל את המשלוח ו/או להשאיר את המשלוח ליד הדלת וכן, אפשרות לעקוב אחר מיקום המשלוח on line.
    כמו כן, אנו נשלח הודעות טקסט לנמענים ביום ההפצה, בדבר מועד הגעה משוער של המשלוח (הודעה של בין 3 ל- 8 שעות מראש, בהתאם לאזור ההפצה). ככל שהשולח ו/או שהנמען יבקש להשאיר את המשלוח ליד דלת הנמען, אנו נדאג להשארת המשלוח בהתאם לבקשה האמורה, והדבר ייחשב כמסירת המשלוח לנמען לכל דבר ועניין, ולא תהיה טענה ו/או דרישה בהקשר זה.
    אנו מכבדים את כרטיס האשראי הבאים:
visa_PNG36
Diners-Club-International-Logo
AXP_BlueBoxLogo_EXTRALARGEscale_RGB_DIGITAL_1600x1600
MasterCard_early_1990s_logo.svg

קניה נעימה צוות סאקו.